Sunday, June 21, 2009

My Bloody 3D-experience

Jag mättade jag en del av mitt påtagliga bio-sug tillsamman med Ivan. Även om jag inte hade några höga förväntningar på filmen som sådan, var jag sjukt nyfiken på 3D-effekterna. Jag fick vad jag förväntade mig; en ok film med banbrytande coola effekter :)

Jag slutade jobbet 20:15 och filmen började 21:00. Jag åkte snabbt hem och bytte om och åkte in mot göteborg 20:30. Jag kände mig relativt lugn, inga problem att hinna. När jag närmade mig Ullevi gick det upp för mig att det var AC/DC-spelning på gång och det var skitmycket folk och bilar på stan. Jag cirkulerade Heden några varv utan lycka. När klockan blev 20:58 hade jag turen att hitta en person som var på väg till sin bil för att lämna parkeringen.
Stressad och med mitt undermåliga lokalsinne tog jag fram gps:en i iPhone:en för att vara säker på att jag tog närmsta vägen till Bergakungen :)
Jag hann precis utan att missa något av filmen.

Syns det att handen befinner sig "utanför" duken?


3D-glasögonen

No comments: