Thursday, June 4, 2009

Mer Guitar Hero

Ytterligare en låt klarad på Expert, inte många kvar :)

Eftersom det gått så bra på GH: Metallica det senaste valde jag att göra ett försök på "The Metal" med Tenacious D i GH3. Jag har tidigare gjort minst 20 försök på den låten. Nu satte jag den på andra försöket :)
Det var den sista låten som jag skulle klara för att låsa upp fem nya låtar, så det gjorde det extra gott att sätta den.

Efter att ha klarat "The Metal" fick jag "Pride and Joy" som encore-nummer, vilken jag klarade på första försöket. Därefter failade jag på "Before I forget" med Slipknot.

Jag gick vidare med att klara "Stricken" med Disturbed på andra försöket.

Sen satte jag 3" & 7" på första försöket.

Även "Knight of Cydonia" satte jag på första.


Nu skall jag bara klara Slipknot så låser jag upp fem låtar till.

Jag har dock börjat utveckla en blåsa på vänster tumme, så det får vänta några dagar :)

No comments: