Saturday, September 19, 2009

Kvällsunderhållning

Igår kväll fick jag ett sms som från någon som verkade vara antingen en stalker eller en skämtare. Konversationen finner du här nedan. Jag gjorde mina svar kursiva och fet-blå.



Hej gör du <3
Vem är du?
Haha sur? :-p hysén<3
Inte alls! Är det Glenn?
Annie
Ringer ingen klocka. Känner vi varann?
Okej dissa då:-(
Trodde du brydde dig om mig men okej:-(
Det gör jag. Gör inget dumt nu.
Kul att du ens bryr dig
Men va
Vad händer?
Är du full
Nej, bara lite förkyld
full
Tom
Tack så mycket jag har precis blivit slagen men okej
Pröva kontakta nån som känner dig isf. Fel nummer?
vafan är det med dig niklas
Som sagt, fel nummer. Ingen Niklas här. Lycka till!
va i helvete är det med di:o
Va vem är du då:-p
Någon annan bara, inte mer intressant än så.
Aha förlåt trodde det var niklas<3
vem är du då:-p
Hur har du hans nummer då:-s
Jag har haft detta nummer i ca fem år.
Fan va stört hur gammal är du:-p
29 och försöker sova. Ha det fint!
oj ar hemskt ledsen

3 comments:

Anders said...

Najs! mer felsmsande åt folket....

Kim said...

hahahahahaha

Henrik said...

Är det Glenn?-kommentaren är jag mest nöj med :)
Jag och Lisa garvade hejdlöst :)