Sunday, September 13, 2009

Fas 2



Den nya satsningen är igång och har nått slutet av första fasen. Nu har jag kommit så långt jag kan samtidigt som jag slarvar lite på helgerna. Jag är långt från nöjd och inleder därför fas 2, vilket innebär ytterligare skärpning. Styrkemässigt är jag uppe på tidigare bästa-nivå. Massan är nästan där, men definitionen på magen har mest kvar att förbättra. Here we go!
(Sarkastiska kommentarer angående godis och äpplepajer finns förmodligen inom kort att läsa i kommentarerna från viss avsändare)

3 comments:

lisa said...

Helt allvarligt... tror du verkligen du hade kunnat uppnå dessa resultat så fort utan äpplepaj med vaniljsås och lösgodis. I think not!

lisa said...

dessutom ser det ut som du tar dig på snoppen =P hihi puss pussssss

Henrik said...

Det gör jag :)