Wednesday, August 19, 2009

22 nya Guldstjärnor

Efter att ha klarat GGAHT och därmed alla RB1-låtar på expert blev den nya utmaningen att spela guld på så många låtar som möjligt och höja den totala kariär-score:en. Det har gått ganska bra. Jag har plockat guld på ytterligare 22 låtar. Tidigare hade jag cirka 10st.




Denna har jag varit nära guld på vid flera tillfällen. Denna gången lyckades jag på första försöket.




100% är alltid extra tillfredställande :)



Denna representerar den största förbättringen. Innan hade jag tre stjärnor som bäst(!) ...nu satte jag inte bara guld, utan dessutom 100% på första försöket :)





Detta är min favoritlåt i RB1. Jag spelade den med inställningen att höja min poäng och trodde inte jag skulle klara guld ...men guld blev det :)






Första Judas Priest-guldet


Första AC/DC-guldet



Första Mötley Crüe-guldet



Visserligen inte guld, men det är första gången jag överhuvudtaget klarar den på expert.



Inte heller guld, men höjde min poäng rejält från 33,000 till 79,796!



Har höjt min totala score med över en miljon poäng :)

4 comments:

Lisa said...

men allvarligt henrik....... folk tror ju attdet vi inte har något socialt liv överhuvudtaget om du lägger ut allt sådär.... det har dock blivit lite vääl mkt gitarr det sista.......................

Henrik said...

Nu tycker jag du överdriver. Alla vet att en låt är i genomsnitt cirka fyra minuter lång. 22x4= 88 minuter ...och detta är spritt över en vecka, vilket ger 12,5 minuter spel per dag. Är det så farligt?

Lisa said...

hehe å du skall inbilla mig att du spelar varje lån EN gång...... no way...

Henrik said...

yes way!
De flesta iaf.